viernes, 15 de abril de 2016

BOU DE LES PENYES 2015

https://www.change.org/p/ajuntament-d...

Demanem suport als signants per la nostra oposició a la celebració a Ontinyent de la “festa” del Bou en Corda prevista per al mes de juny i organitzat per les penyes taurines “Bou i Corda” i “Pont Vell”. No entenem que s’utilitze un animal per a muntar una festa i, a més a més, en este cas, ni tan sols es pot apel·lar a la tradició per a justificar-ho. Per això, demanem a l’Ajuntament d’Ontinyent que faça tot el possible per a impedir la celebració d’este esdeveniment que va en contra del progrés moral de la nostra ciutat. 

El vídeo que hem plantejat representa l'estrès patit pels animals de forma gratuïta a costa de l'oci personal d'alguns pocs.

-----------------------

Pedimos apoyo a los firmantes por nuestra oposición a la celebración en Ontinyent de la “fiesta” de Bou en Cuerda prevista para el mes de junio y organizado por las peñas taurinas “Bou y Cuerda” y “Pont Viejo”. No entendemos que se utilizo un animal para montar una fiesta y, además, en este caso, ni siquiera se puede apelar a la tradición para justificarlo. Por eso, pedimos en el Ayuntamiento de Ontinyent que haga todo el posible para impedir la celebración de este acontecimiento que va en contra del progreso moral de nuestra ciudad. 

El vídeo que hemos planteado representa el estrés sufrido por los animales de forma gratuita a costa del ocio personal de algunos pocos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario